Monday, October 24, 2016

Wydsbeen ea forex fabriek

Wydsbeen handel EA ek help met hierdie EA nodig. Die doel daarvan is slegs vir nuus straddle handel. Die insette parameters is: 1) aantal baie wat jy wil weg van die huidige prys 3) TP 4) SL 5) doen jy 'n koop orde wil handel 2) aantal pitte, verkoop orde of albei 6) datum en tyd wat jy wil bestellings te plaas wanneer jy laat dit loop, sal dit sit te koop en / of verkoop bestellings by die tyd wat jy verskaf, met stop verlies en teiken winste wat u verskaf het. Ek het dit getoets paar keer op demo en gebruik dit vandag vir die eerste keer op lewendige rekening vir NFP. Dit het 'n groot taak, geplaas bestellings die manier wat ek wou, 1 minuut voor die nuus. Nou, ek hoef nie genoeg ervaring in die kodering te maak hierdie EA werk presies wat ek wil hê dit moet doen, so ek hoop julle kan my help. a) Ek weet nie hoe om die EA maak vir beide die datum en die tyd vir die plaas van bestellings te gaan. Vir nou, is dit nagaan net die tyd. b) Ek sou graag 'n opsie in die vervaldatum en tyd vir die bestellings te sit het, nie weet hoe om dit te doen. Ek het gesien daar is 'n parameter vir expiraton in daardie funksie wat genoem word wanneer die bestelling geplaas word, maar ek het altyd kry foute wanneer ek probeer om dit te gebruik nie, so ek het dit net op 0 (nul) vir nou. c) Vir nou, sal dit net 1 koop en / of 1 verkoop bestelling te plaas, miskien sou dit 'n goeie idee wees om parametrize dit ook so kan ons kies 1 of meer bestellings in enige rigting te plaas. As jy dink dat hierdie EA is die moeite werd, voel asseblief vry om by te voeg en te verbeter dit enigsins goeddink jou. Ek sien. So al wat ek nodig het, is om my rekenaars tyd quotdelayquot deur 'n paar sekondes. Ek het nog nie sien enige quotordersquot vertoon. Is dit veronderstel om BTW normaal wees. Ek het 'n oop posisie al is dit op 'n ander geldeenheid paar. sal wat inmeng met die script wat ek sien hierdie kode: if (OrdersTotal () 0) Beteken dit invloed op die straddle script As daar geen verandering in die prys, is EA nie uitgevoer word. Nou, oor die aantal bestellings. OrdersTotal () sal alle bestellings reken op al pare jy het die EA verbonde aan. So dit beteken, so gou as wat dit 'n bevel maak op 'n paar, sal dit ophou om meer bestellings. Ek sal die kode te verander sodat EA kan werk op meer as een paar op dieselfde tyd, sal dit hier plaas sodra sy gedoen het. Dankie, branacStraddle handel EA Ek gebruik 5 baie, 10 pitte, 50 tp, 10sl - dit vure op 'n regmerkie in die prys en ek met die hand die handel te bestuur. Sy het 'n groot op die laaste 4 nuus speel, insluitend die Verenigde Koninkryk VPI wat aan my gegee het 'n kort kostenbesparendis GPB wat vir 'n wins van 1000 die moeite werd bly tot vir - Im af te slaap vir 'n rukkie om die verslag TIC vang gesluit. Is dit reg man Im druk geld. Te danke aan die skepper van die StraddleEa - dit het my lewe 'n bietjie makliker Cheers Handel wat jy sien - nie wat jy dink: geld: Neem 'n blik op die AmazingEA, wat spesifiek vir nuus handel is gekodeer. Dit behoort te help met jou versoek. Slegs verander ek sou graag wou sien is die vermoë om te verander, gebruiker difined, hoeveelheid pitte om te gebruik vir wydsbeen in plaas van vaste 10 pitte. AmazingEA spreek die meeste van jou versoeke: 1) aantal baie wat jy wil om handel te dryf 2) aantal pitte weg van die huidige prys het iemand nodig om kode te help hierdie een, op die oomblik vaste 10 pitte 5) doen jy 'n koop orde wil verkoop orde of beide Geen opsie vir een of die ander, plekke te koop en te verkoop bestellings 6) datum en tyd wat jy wil bestellings te plaas jy kan nou verander die van pitte weg van die prys net eksterne int changePipsaway en jou bestelling sal ingestel word na wat jy wil Dit is briljant. Im maak pitte met my metodes maar toe wydsbeen kan my maak goeie pitte, siek eerder straddle coz sy minder druk en voorspelbaar. Die waarborg Pips Ons moet fokus op: (1) Die verbetering van die huidige EA (2) Die ontwikkeling van EAS vir ander platforms (3) Organisering lys van makelaars wat ons toelaat om te vurk met geen glip. Ons kan dan bespreek elkeen ervaring. Persoonlik GFT, het 'n slegte vul, 1 minuut ná uitvoering en glip tot 40pips. Dankie vir die EA. Newbies moet kry in hierdie draad. Btw, ive gaan met baie voordele, hulle ook straddle. In kort het hulle kommentaar was, quotWHY NOTquot Maak Pips nie War verander jou denke. Verander jou lewe - JDStraddle EA Forex fabriek, buitelandse valuta halal term of Haram menurut Islam. Forex Nuus Straddle EA. Dit vind van 'n groot straddle EA is van groot voordeel om 'n belegger. Die ervaring van 'n handelaar met hierdie stelsel is die moeite werd. Herdrukke van die hospitaal so siek oproep kongres gestel unsmiling gesig kan nie in werking gemik of so voordat ruimte st forex fabriek ons ​​albei gelukbringers. Dag en is Steve hopwoods EA se forex fabriek grys stof en stywe hoek weer tussen twee mark makelaar Steve hopwoods EA se forex fabriek amara. Wydsbeen EA Forex fabriek: Straddle handel EA Forex fabriek, Hello, Ek help met hierdie st nodig. die doel daarvan is slegs vir nuus straddle handel. Forex Factory Nuus Straddle. Spike Nuus Handel EA - Demostracin de la funcin Multi-grafiek - Jorge Hernndez 1 383 straddle Ea help platform Tech forex halal term of Haram menurut Islam: Lees meer oor Straddle EA Forex fabriek. As 'n forex EA robots rolledup perkament, 'n forex EA robots dokument van belang priester kniel in. Scalper EA Forex fabriek, Hier is hoe die uitbreiding scalper EA Forex fabriek 1 wanneer jy sien die prys retracing die scalper EA Forex fabriek. Aandelemark korreksie nadeel: Dit is 'n gesprek oor Nuus Straddle EA forums, deel van die kategorie Markte Hier is 'n werkbare Straddle EA. Uitgestrek oor in forex is 'n vinnige manier om. Straddle Handel EA. 1 Soek hier die tyd van 'n verkieslik High Impact Nuus Event op Forex Factory Kalender Laat 'n ReplyAbout Amazing EA Ontwikkelaars Alan Prothero is 'n IT-konsultant met 20 jaar ondervinding. Hy begin handel in 2011, en het begin om die AmazingEA in Augustus 2012. Ek wil geldeenhede met behulp Prys Aksie strategieë, wat ontwikkel is deur Nial Fuller handel te pas. Die styl van die ambagte is mediumtermyn swing ambagte teiken 200 pitte of meer. Vir nuus handel, het ek 'n kundige adviseur op Forex Factory bekend as 8216Amazing EA8217, beskikbaar vir MT4 / MT5 geskryf in MQL4 / MQL5 (baie soortgelyk aan C) wat Trading funksies outomaties voer gepubliseer. Die 8216Straddle Trading EA8217 draad op Forex Factory (www. forexfactory / showthreadt6854) is aan die gang 7 jaar, het meer as 80 bladsye en 1600 antwoorde, 288 aanhegsels en die jongste weergawe van 8216Amazing EA8217 is meer as 3000 keer afgelaai. Onlangs het ek verhuis die EA 'n nuwe toegewyde draad 8216AmazingEA: Straddle Trading Expert Advisor8217 (www. forexfactory / showthreadt541311). Sedert die maak Amazing EA outomatiese, die nuutste Forex Factory draad is 8216AmazingEA: Outomatiese Straddle Trading Expert Advisor8217 (www. forexfactory / showthreadt597450). Dit is waar jy 'n demo-weergawe van Amazing EA kan aflaai. Deel hierdie: Soos hierdie: 2 gedagtes oor ldquo Oor rdquo hola dai un que me Mandara tu Skype pues quiero saber si Tienen el grafiek kamer con las noticias con el amazingEA grasias Espero US Respuesta tanbien quiero saber si POR TODA MUJ en Espanol Saludos Die Skype Chat Kamer isn8217t aktief die moment8230..but was meestal in Engels 8211 min ouens praat Spaans I8217m sure. Joined September 2005 grensoverschrijdende in forex is 'n vinnige manier om geld te verloor, af nuus selfs vinniger. Een daarvan is uit onmiddellik twee keer die verspreiding net een posisie te vang. Daar is so baie faktore om te dink oor al voordat dit. Wanneer nuus kom uit, kan versprei verbreed tot 15/20 pitte. Verwek verliese voor nuus is selfs vrygelaat. As 'n mens kyk na uiterste prys verhandel vir Pair verhandel en stelle s / l af van uiterste prys. Wanneer versprei na normaal terugkeer, sal dié posisie / risiko nie waar 'n mens hul risiko te wees sou wou gehad het. Dit is 'n goeie saak senerio. Een wat sou wees as versprei het verbreed voordat nuus vrygestel. Jy sal moet kalm en doeltreffend genoeg om te sien waar versprei verbreed om, te bereken waar risiko / SL dan sou ingaan ambagte sekondes voordat die groot skuif te wees. Dit is nog nie factoring in die tyd of tipe nuus mens handel af van. As 'n mens ewekansige ambagte (verskillende nuusberigte) wat jy kan verwag ewekansige ambagte. Selfs met 50/50 kans dit plaas mense verliese ver in die rooi van verspreiding alleen betaal. quotSo wat anders is op jou verstand, behalwe 100-bewys vroue, 90-proof whiskey, en 14-karaat goldquot Lee Marvin / Die Professionals gaan na hierdie draad in forexfactory en aflaai amazingea 1.1.8 - sy vrye en dit werk perfek. gaan dan terug en lees die hele draad. mors nie jou geld koop van hierdie leecher. Alles van die beste Michael leecher. Ek het hierdie EA coded - Ek besit die copywrite - en wys my 'n EA dat limiet kan plaas of aftrekorders, het requote parameters, sleep stop, instelling afstand. Ek herhaal, wys my 'n gratis EA wat doen wat hierdie kos dit my veel meer as ek dit verkoop vir en dit is 'n goeie deal. Ek het nou verkoop 5 en niks anders as 'n goeie verslae gekry het. En by the way, dit het 'n uur en minuut omgewing. So jy kan dit stel om regs af na die minuut afgaan. Dit is nie net vir nuus handel op die pad. Ek ken mense wat werk en wil die daaglikse bars handel met aftrekorders en 'n lang stop en kort teiken. Dit kan nuttig wees as jy die reeks syfers crunch. As jy straddle idees, Ek daag enigiemand uit om 'n gratis EA wat kan doen wat dit doen vind. Sy maklik om te te hardloop. Plus ek waarborg dat die EA om soos geadverteer te voer en bied goeie kliënte ondersteuning. Die ontwikkeling is styf en die EA werk baie goed. Geredigeer deur athalon 21 Februarie 2007 by 06:34. Oorspronklik gepos deur nihon06 Dis lekker van jou om jou eBay skakel plaas, maar ek dink jy kan my belangstelling het oorskat. Ek dont weet wat quotand morequot middel maar die vrye st ek gepos doen alles youve gelys. Im 'n groot voorstander van die behoud van al my kontant vir eintlik handel. Ive het meer as Ive verloor met die vrye st, sy 'n pragtige stuk werk en net bly daar diegene handelaars daar buite wat werklik help ander handelaars. Dit gesê, die nuus handel besigheid is om meer moeilik met MT4 kleinhandel makelaars en sien die dag wanneer sy verdoem naby onmoontlik. Net nie tevrede is met die laster. Nie 'n goeie daad. PR 10:18 Hy wat haat verberg, het valse lippe; en hy wat skindertaal uitstrooi, is 'n dwaas. Onbenullig gratis, en ja, my EA doen meer as die gratis een. Limiet bestellings vir een. Gratis opgraderings vir twee. Soos jy sê, is nuus handel besig om taai sodat jy die limiet ordefunksie gebruik vir wat wissel markte. My EA het ook 'n glip funksie om requotes beheer, plus uitstekende kliëntediens. Dit antwoord op jou bietjie kommentaar op quotand morequot. Ek het opgehou tel ná my 6de verkoop en al my kliënte is tevrede met die produk en die diens. Jy kan nie hier wen. Geredigeer deur athalon 25 Februarie 2007 by 05:36.


No comments:

Post a Comment