Wednesday, October 12, 2016

Mig switserse forex bank

MIGBANK Review Besoek site Ander webwerwe van hierdie makelaars sluit swissnetbroker, migfx. ch Mig Bank is 'n aanlyn forex makelaar. Mig Bank Switserland bied die Meta Trader 4, MetaTrader5, en MT Mobile top globale forex platforms. Migbank bied meer as 80 valuta pare, goud en silwer vir jou persoonlike belegging en handel opsies. Hallo almal, Ek skryf aan my ervaring met MIG Bank toon, sodat jy om te besluit is dit bedrogspul of nie 1. Op die 13 September 2012 na die dollar koers nuus (19.00 GMT), het ek begin om GBPCAD hand handel, met behulp van scalping strategie op wisselvallige mark. In 1 uur van die saak het ek meer as 100 transaksies gemaak, met 'n totale wins naby 1300,00. Maar dit is onbelangrik, want volgende oggend het ek onbekende rekord regstelling gevind en al my wins het gegaan om -1383,72 39832064 2012.09.14 05:03 balans Regstelling WQ 2012/09/13 -1 383,72 Na verneem MIG Bank, het hulle aan my verduidelik: my transaksies is ongegrond, MIG Bank dealable pryse kan verskil van ander verskaffers. Later het hulle vir my verduidelik dat hulle verkeerd kwotasie gehad en daarna het hulle gewoonlik verwyder hierdie transaksie. Dit maak nie saak of Ive het honderde aanhalings. hulle is almal verkeerd Wat interessant is, is dat ek 'n posisie oop gelaat en hulle nie verwyder nie. As ek dieselfde fout aanhalings gebruik, hoekom didnt hulle te verwyder wat ook Dis die een van die vreemde vrae wat voortspruit uit die weg MIG optree. My volgende vraag was hoe sou ek kan handel in die toekoms Is daar enige manier om verkeerde aanhaling erken uit die werklike Hulle antwoord stilte. Maak nie saak of ek die vraag gevra 'n paar keer meer stilte Tot my wins terug te kry is nie moontlik nie, want hulle het in hul bepalings en voorwaardes MIG Bank is nie verantwoordelik vir verkeerde aanhaling. So gou as ek nie weet wat aanhaling is verkeerd watter een is nie, hulle het die reg om enige van my wins te eniger tyd verwyder, in enige van my transaksies My vraag aan hulle oor wat is gelaat met geen antwoord beteken dit dit waar Vandag kan ek sê dit is die waarheid nie, omdat my makelaar my wins het afgetrek. Wanneer praat MIG Bank, ek voel my menings en vrae heeltemal onbelangrik asof hulle is te verwaand om te antwoord of selfs hulle daarvoor aansien. Dit is my volgende voorbeeld: 2. Geld onttrekking is nie maklik proses. Na die stuur van my onttrekking versoek geld het dadelik die handel rekening, maar ek het dit nie ontvang nie. Na 'n week, dit lyk asof hulle op my handel balans, maar 65,00 minder. Wat gebeur het, het hulle gesê: Hierdie bankrekening nie weer bestaan ​​in gesprek met hul groot mense en myself voel soos insekte, ek het probeer om hul live chat te gebruik met geen sukses. Hulle het gesê stuur 'n e-pos, maar Ive het 'n baie slegte ervaring van 'hulle antwoord per e-pos, dit kan nie gebeur glad Laastens, die derde operateur belofte om my te bel en na 'n lang gesprek met MR L, het ek die volgende verduidelikings het: a. My rekening bestaan ​​nie (herhaal 5 keer). b. MIG Bank is baie professionele maatskappy, kan hulle nie hierdie fout maak (my rekening bestaan ​​10 jaar en daar is baie van die internasionale oordragte was in die verlede). c. Hulle het my rekening nie aankla 65.00. d. Hulle weet nie wat die probleem is. Toe het ek 'n afskrif van my bankstaat (met identiese besonderhede) - geld volgende dag ontvang, maar mnr L. verdwyn, in plaas van hom Ive het antwoord van 'n ander persoon (dieselfde getal, 5 min later) - 65.00 verloor. 3. Re-aanhaling konstante probleem vir handel. Handel inhoud is besig om uit kwotasie die reëls is dat jy altyd moet onthou met jou handel met hierdie makelaar. Dit is moeilik om te glo dat sommige makelaars toelaat om posisies oop deur die mark prys. 4. Die ergste probleem is verlore verband. Ive het 'n lewendige rekening sedert Februarie 2011, niks verander nie. Gedurende warm mark tyd terminale maklik kon ontkoppel. Daar is 'n paar verskillende makelaars op my lessenaar niks soos MIG Bank. Met hierdie bank verband verlore kan gaan vir 'n paar minute, soms meer as 1 uur. Toe ek bel en vra wat gebeur het en wat moet ek doen, is die antwoord altyd dieselfde jammer vir die ongerief. Dit is nie belangrik vir hul ondersteuning wat gebeur met jou strategie of met jou posisies - hulle net vra om te bel om hul hantering kamer om posisie te sluit. Ek is seker jy kan vind dat die maatskappy is nie verantwoordelik vir verlore verband in hulle terme en voorwaardes. Dan wat hulle is verantwoordelik vir die ergste ervaring ooit Maar jy sal in hul beskrywing te vind: Swiss made, hoogste finansiële dienste gehalte. Ek het by hierdie makelaar omdat hulle aangebied om 'n forex sein diens en ek wou my portefeulje uit te brei met dit. My gevolgtrekkings uit die eerste dae: 1.Their bekendstelling makelaar is 'n absolute bedrogspul in Hongarye. 2. MIG het ernstige probleme om 'n eenvoudige probleem van die MT4 dat die kliënte vermy om die forex seine aangebied ontvang op te los. 3.MIG het niks te kommunikeer aan die kliënte oor nie stuur die forex seine wat deel was van deal. 4. Na aanleiding van die demo rekening (om die forex seine teenwoordig) beheer word deur die leier ontleder van die makelaar is dit duidelik dat die rekening anders is verhandel as wat dit is aangesê om die customers. Positions gesluit met discreation en soms ingesluit scalping handel. So het die rekening is misleidend. 5.I gekopieer my eie ambagte hul platform. Meer gevalle beperk bestellings wat gevul is by ander makelaars hier nie gevul. Hul likiditeit of die manier waarop hulle die bestellings te vul is te betwyfel. Bly weg ver van hierdie makelaar. Dit is 'n tipiese voorbeeld van 'n makelaar wat nie vennote lyk vir 'n lang termyn, en nie omgee om die kliënte te hou. Ek is seker dat met daardie vaardigheid wat in staat stel om my te handel winsgewend my oorspronklike makelaar (FXPRO) Ek kon nie winsgewend hier handel. Die diens is oneerlik en misleidend. Leef uit 2011. Live bedieners is soms af. Onaanvaarbaar uitvoering tyd. Hoë versprei ten spyte van wat geadverteer word. Die demo bediener en die lewendige bediener het 'n baie verskillende data feeds sodat die demo is heeltemal nutteloos (ek het bewys). Maar die baie slegte kom met slippages: Ek kry dikwels 2-5 (VYF) pit glip op 70 van bestellings en die kliënt diens antwoord was soortgelyk aan ons niks kan doen nie. dit is die mark en jy het om dit te aanvaar. Sluit alles en nooit weer terugkom nie. Samara, Russiese Federasie (regtig Universal-Fx, Switserland) MIG het vir My 'n spesiale Bekendstelling Broker ooreenkoms. Hulle sê ek verdien 0,5 pit 10 van kliënte te verloor. Ek het intussen MIG is 'n STD / ECN Broker en handel teen sy kliënte hoef. Jammer ek kan nie vertroue in hierdie Bank wat werk met 'n filosofie om sy vennoot te betaal met die verlies van die kliënte het. BBV Review modereringspan Nota: 1 Star-gradering verwyder. Die Review vandaan kom dieselfde plek dat 'n werknemer Universal-Fx gekontak die BBV uit. 2 ander resensies prys Universal-Fx is ook links van dieselfde plek. Die BBV is verstom om te sien dat 'n makelaar sal die BBV misbruik resensies na 'n ander makelaar aan te val. Weve gesien beskuldigings van hierdie voor. Hierdie keer het ons 'proof. MIG Bank MIG Bank Review Wat ons dink oor MIG Bank Daar is twee dinge wat ons die meeste MIG Bank graag: Dit is 'n Switserse makelaar (bv super veilige), en dit borg 'n Formule 1-span. Ons is almal daarvan oortuig dat Michael Schumacher is 'n verskriklike mens, maar hy is een heck van 'n F1 bestuurder en ons bewonder hierdie uitvoering maak, sodat sy gaaf dat hy kry om die MIG Bank logo dra op sy kleed. Met inagneming van veiligheid en sekuriteit, die makelaar kry vyf sterre uit vyf: terug in 2009, dit was die eerste een om 'n Switserse banklisensie bekom. Vertaal in menslike gesprek, hierdie lisensie beteken dat krediteure en beleggers van die maatskappy word beskerm deur die Switserse bank sekuriteit standaarde uitvoering maak en as Theres een ding wat die Switserse is groot op, dit beslis maak sjokolade en bankwese. Om seker te maak MIG Bank voldoen aan al regulering soos die Switserse Bankwet, is sy bedrywighede onder toesig van die finansiële markte Toesighoudende Owerheid (FINMA). Die makelaars gehalte bestuur en inligtingstegnologie sekuriteit stelsels is ISO gesertifiseerde so eerlik uitvoering maak ek nie weet wat meer kan 'n mens vra in terme van veiligheid. Soos jy dalk weet, maar geloofwaardigheid en vlekkelose reputasie is nie genoeg om 'n makelaar te maak die grootste een in Switserland uitvoering maak en MIG Bank seker eise dat dit die grootste forex en CFD verskaffer in hierdie klein, ryk land. Kom ons neem 'n blik op die maatskappy se handelstoestande. Die versprei van MIG Bank is op die boonste punt van die gemiddelde egter institusionele en kleinhandel kliënte voordeel trek uit kommissie-vrye handel. Die prys model van die makelaar is deursigtig, NDD uitvoering is baie vinnig, en die likiditeit verskaffers swembad uitvoering maak diep. Prys verbeterings (bv positiewe glip) is beskikbaar. Terwyl die meeste makelaars bied 'n paar drie rekening vlakke, kan MIG Banke kliënte aan te meld vir een van ses beskikbare rekening tipes. Dit lei tot 'n beter kliënt segmentering en laat die makelaar om beter te voldoen aan die behoeftes, portefeulje grootte en vaardighede van die verskillende handelaars. Die maksimum toelaatbare hefboom met MIG 1:50 of 1: 100, afhangende van die tipe rekening uitvoering maak en ons bewonder dit as ons glo dat hoe laer die maksimum hefboom, hoe beter risikobestuur handelaars kan oefen. Wanneer die handel met MIG Bank, sal jy aangebied om die Meta Trader 4 (MT4) verhandelingsplatform en jy in staat is om handel te dryf met deskundige adviseurs (EAS) sal wees. Handelaars resensies vir MIG Bank Voeg review Swiss Quote (MIG Bank) is 'n mark maker met 'n tipiese handelstoestande, maar soliede lisensie, wat sal maak dat jy die handel meer veilig, maar nie makliker. Crazy versprei en slippages maak jou handel baie meer moeiliker. Ek raai om nie net gereguleer makelaars te kies nie, maar ook ECN, sonder konflik van interestes. As jy nie weet wat maatskappye om van te kies, voeg my in Skype - vovkfx - ek sal jou help om hierdie probleem op te los. Die opstel van 'n rekening met MIG is 'n pyn in die n, maar sodra jy dit reggekry om dit te doen, jy in vir 'n ordentlike ervaring goeie uitvoering, mededingende versprei, hoë likiditeit, 'n gebrek aan glip en weer kwotasie. MIG het 'n ferm nie-scalping beleid so as jy 'n scalper, dit is waarskynlik nie jou makelaar. Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid. MIG Bank Review MIG Bank Review Nadele Slow demo bediener vertragings en koppel Met 'n rekening oop te maak deur middel van e-pos MIG Investments (MIG Bank) is nou werksaam onder die naam Swiss Quote. Sien ons hersiening van Swiss Quote vir verdere besonderhede. MIG Investments (ook bekend as MIG Bank) is 'n ten volle gereguleerde aanlyn Switserse makelaar wat jou met real-time toegang tot die buitelandse valuta en Bullion markte. Hulle doel is om die beste diens aan die mark te voorsien en hulle glo dat hul MT4 gebaseer MIG Trading Station hulle sal sluit die nommer een online makelaar van Forex-handelaars in die wêreld. Hul platform is beskikbaar in 21 tale. Dit is redelik maklik om te verstaan ​​en te gebruik, is daar 'n vaste hulp gids, en jy kan die program en die opstel van 'n gratis demo rekening wat jy bied 'n geleentheid om vertroud te raak met die verhandelingsplatform en ervaar ware marktoestande te laai. Die demo bediener loop 'n bietjie stadig en jou demo rekening sal verval binne 30 dae so itrsquos belangrik om jou handel geskiedenis stoor op jou rekenaar aangesien alle data verlore gaan op verstryking. Die platform voortdurend updates real-time pryse met real-time kaarte en jy het die vermoë om die mees gewilde aanwysers gebruik. Daar is 'n daaglikse rekeningstaat en 'n real-time oorsig van die kliënt bestellings, jou rekening gelykheid en swaai wins en verliese. Nuus is getrek uit die Dow Jones News en direk ingeprop in die stelsel. Jy kan die deskundige adviseur te gebruik om jou eie handel strategieë op die demo rekening program. Die Expert adviseur funksie is ook beskikbaar vir die regte rekeninge op skriftelike versoek. Dieselfde geld vir die funksie sleep stop. Sommige gebruikers kan gepla word deur die feit dat die aanmelding proses en toegang tot sekere funksies arenrsquot baie Internet vriendelik. Die opening van 'n rekening vereis aflaai rekening vorms online, vul en die ondertekening van die dokumente, die verskaffing van 'n aangemelde afskrif van jou paspoort vir individuele rekeninge en 'n afskrif van 'n nutsrekening vir bewys van woonadres, en dan stuur van die pakkie na Switserland. Die paspoort vervang kan word deur 'n amptelike dokument met jou foto en handtekening vir dié van julle wat internasionale reisigers wat gefaks of geskandeer arenrsquot / e-pos afskrifte is nie aanvaarbaar Jou dokumente moet gepos word aan Switserland. Dit is te danke aan MIGrsquos Switserse regulasie en 'n streng anti-geldwassery beskerming. MIG Investments is ook nie toegelaat word om kredietkaart betalings of oordragte derdeparty uitvoering maak alle fondse moet bedraad van 'n rekening wat jou naam te aanvaar. Maatreëls soos hierdie is gedoen vir jou eie veiligheid en om die integriteit en reputasie van die Switserse finansiële instellings in stand te hou. Sodra die aansoek ontvang is die opstel van die tyd wissel. Standard individuele rekeninge kan tipies opstel binne twee dae, terwyl professionele en institusionele rekeninge kan tot 'n week. 'N Minimum deposito van 2000 VSA is wat nodig is om oop te maak die Standard rekening. 'N Professionele rekening oopgemaak kan word met 100,000 Amerikaanse Ten spyte van die eenvoud van die stelsel, die vrye aanwysers, ens Daar is nog 'n paar kwessies wat aangespreek moet word genoem. Een spesifieke probleemarea vir MIG Investments is die aantal requotes. Gebruikers het gekla oor wat om die prys 'n paar keer requote. MIG blameer dit op kliënte probeer om voordeel te trek uit 'n verkeerde prys kwotasie in die mark Watch. Skepties gebruikers van mening dat indien die prys is aan jou kant uitvoering maak jy requoted. Tussen die requote na requote, die vertragings en koppel, word dit moeilik om 'n eerlike prys wanneer die mark beweeg te kry en daar is 'n vraag oor wat oop posisie prys wat jy kry, die ou of nuwe. Klantediens is vinnig om te reageer op oproepe en e-posse met veeltalige spanne om jou te help, ongeag van die taal hindernisse. Algehele, dit is 'n state of the art MT4 gebaseer makelaar met baie funksies soos stywe versprei, 'n gladde onttrekking proses en vriendelike diens. As jy begin probleme ondervind met requotes, vertragings of koppel, kontak die kliënt diens span en sien of dit kan deurgewerk. Makelaar hersien. MIG Bank Hallo almal, Ek skryf aan my ervaring met MIG Bank toon, sodat jy om te besluit is dit bedrogspul of nie 1. Op die 13 September 2012 na die dollar koers nuus (19.00 GMT), het ek begin om GBPCAD hand handel, met behulp van scalping strategie op wisselvallige mark. In 1 uur van die saak het ek meer as 100 transaksies gemaak, met 'n totale wins naby 1300,00. Maar dit is onbelangrik, want volgende oggend het ek onbekende rekord regstelling gevind en al my wins het gegaan om -1383,72 39832064 2012.09.14 05:03 balans Regstelling WQ 2012/09/13 -1 383,72 Na verneem MIG Bank, het hulle aan my verduidelik: my transaksies is ongegrond, MIG Bank dealable pryse kan verskil van ander verskaffers. Later het hulle vir my verduidelik dat hulle verkeerd kwotasie gehad en daarna het hulle gewoonlik verwyder hierdie transaksie. Dit maak nie saak of Ive het honderde aanhalings. hulle is almal verkeerd Wat interessant is, is dat ek 'n posisie oop gelaat en hulle nie verwyder nie. As ek dieselfde fout aanhalings gebruik, hoekom didnt hulle te verwyder wat ook Dis die een van die vreemde vrae wat voortspruit uit die weg MIG optree. My volgende vraag was hoe sou ek kan handel in die toekoms Is daar enige manier om verkeerde aanhaling erken uit die werklike Hulle antwoord stilte. Maak nie saak of ek die vraag gevra 'n paar keer meer stilte Tot my wins terug te kry is nie moontlik nie, want hulle het in hul bepalings en voorwaardes MIG Bank is nie verantwoordelik vir verkeerde aanhaling. So gou as ek nie weet wat aanhaling is verkeerd watter een is nie, hulle het die reg om enige van my wins te eniger tyd verwyder, in enige van my transaksies My vraag aan hulle oor wat is gelaat met geen antwoord beteken dit dit waar Vandag kan ek sê dit is die waarheid nie, omdat my makelaar my wins het afgetrek. Wanneer praat MIG Bank, ek voel my menings en vrae heeltemal onbelangrik asof hulle is te verwaand om te antwoord of selfs hulle daarvoor aansien. Dit is my volgende voorbeeld: 2. Geld onttrekking is nie maklik proses. Na die stuur van my onttrekking versoek geld het dadelik die handel rekening, maar ek het dit nie ontvang nie. Na 'n week, dit lyk asof hulle op my handel balans, maar 65,00 minder. Wat gebeur het, het hulle gesê: Hierdie bankrekening nie weer bestaan ​​in gesprek met hul groot mense en myself voel soos insekte, ek het probeer om hul live chat te gebruik met geen sukses. Hulle het gesê stuur 'n e-pos, maar Ive het 'n baie slegte ervaring van 'hulle antwoord per e-pos, dit kan nie gebeur glad Laastens, die derde operateur belofte om my te bel en na 'n lang gesprek met MR L, het ek die volgende verduidelikings het: a. My rekening bestaan ​​nie (herhaal 5 keer). b. MIG Bank is baie professionele maatskappy, kan hulle nie hierdie fout maak (my rekening bestaan ​​10 jaar en daar is baie van die internasionale oordragte was in die verlede). c. Hulle het my rekening nie aankla 65.00. d. Hulle weet nie wat die probleem is. Toe het ek 'n afskrif van my bankstaat (met identiese besonderhede) - geld volgende dag ontvang, maar mnr L. verdwyn, in plaas van hom Ive het antwoord van 'n ander persoon (dieselfde getal, 5 min later) - 65.00 verloor. 3. Re-aanhaling konstante probleem vir handel. Handel inhoud is besig om uit kwotasie die reëls is dat jy altyd moet onthou met jou handel met hierdie makelaar. Dit is moeilik om te glo dat sommige makelaars toelaat om posisies oop deur die mark prys. 4. Die ergste probleem is verlore verband. Ive het 'n lewendige rekening sedert Februarie 2011, niks verander nie. Gedurende warm mark tyd terminale maklik kon ontkoppel. Daar is 'n paar verskillende makelaars op my lessenaar niks soos MIG Bank. Met hierdie bank verband verlore kan gaan vir 'n paar minute, soms meer as 1 uur. Toe ek bel en vra wat gebeur het en wat moet ek doen, is die antwoord altyd dieselfde jammer vir die ongerief. Dit is nie belangrik vir hul ondersteuning wat gebeur met jou strategie of met jou posisies - hulle net vra om te bel om hul hantering kamer om posisie te sluit. Ek is seker jy kan vind dat die maatskappy is nie verantwoordelik vir verlore verband in hulle terme en voorwaardes. Dan wat hulle is verantwoordelik vir die ergste ervaring ooit Maar jy sal in hul beskrywing te vind: Swiss made, hoogste finansiële dienste gehalte. alex2 September 2012 Wel, lyk soos Anonymous is net bashing sonder enige feite oor die makelaar. Ek het positiewe resensies oor MIG Bank, so dont mislei word deur anonieme bashers. MIG bank bied verskansing, die instrument baie beter as stop-verlies. Diegene met behulp van stop-verlies byna altyd kom tot nul op hul rekeninge. Omdat feitlik alle Forex makelaars is gerig om jou stop-verlies. Hulle almal sien dus net nie fisies stop-verlies ek bedoel dit te gebruik verskansing plaas gebruik. Draak Oë Augustus 2011 Waar moet ek begin mig belegging is 'n SCAMMMMMM. Wees gewaarsku hulle is net daar buite vir jou geld, en niks minder nie. Daar kliëntediens is opgelei om dodge jou vrae. Hulle lyk om daar te wees, selfs pro om te was. handelaars uit. Hulle beweeg ook net genoeg om jou stop verlies getref. Ek het baie toets gedoen terwyl dit my stop verliese uit en net geestelik Ek het nog altyd daarin geslaag en toe ek my stop verliese, dit lyk asof ek altyd net genoeg neut om my stop verliese al die tyd getref. LET wees gewaarsku, jy het te doen met PROFESSIONELE SCAMERS wat hulle is dood self te maak dat dit lyk asof hulle is betroubare en waardig, maar hulle het nooit sal wees, met wat hulle doen. Forex maatskappye daar buite wat omgee, nie hierdie een. Ek het hierdie geskryf net om jou te laat weet almal hoe sleg hulle is, en dit nie wat jy wil hê dat iemand wat jy dit voor te kenne gegee. Anonymous Oktober 2010 Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar directly. Major Borg van outomatiese handel Championship 2011 MIG BANK geregistreer as MIG beleggings in 2003 in Neuchatel, Switserland verifieer . Sedert sy stigting dit is die fokus op die verskaffing van die beste FX dienste vir sy kliënte regoor die wêreld. MIG Investments het die reputasie van een van die mees mededingende en betroubare FX makelaar verkry. In 2009 het die Switserse finansiële markte Reguleringsowerheid (FINMA) toegestaan ​​MIG INVESTMENTS die Switserse banklisensie, maak MIG INVESTMENTS die eerste Forex makelaar 'n Switserse bank geword. As gevolg hiervan, nou MIG Bank bied sy kliënte die beste forex voorwaardes met die sekuriteit van 'n Switserse bank. MIG Bank is die leier van die FX bedryf en sy missie is om die wêreld se mees verkies Forex bank geword. Vandag MIG Bank is die grootste Switserse bank gespesialiseerde in aanlyn FX handel. In aansluiting by die Securities handelaars lisensie verkryging deur MIG BANK vroeg in 2011, het MIG BANK sy dienste uitgebrei en bied nou aanlyn handel in Forex en CFD's in groot indekse en kommoditeite. Nou kliënte kan hul beleggings te diversifiseer en handel beide bateklasse van een verhandelingsplatform met die sekuriteit en die gehalte van 'n Switserse bank. MIG Bank bied sy kliënte die mees mededingende handelstoestande in die bedryf, soos: Pool van likiditeit verskaffers Unieke volledig deursigtig FX handel model Beste markprys uitvoering met prys verbeterings Vaste mark-ups in forex Geen swaps en 'n lae kommissies in CFD's handel HEFBOOM tot 1: 500 70 munt pare, Bullions en CFD's op groot indekse en kommoditeite rekeninge vanaf 2000 MT4 gebaseer verhandelingsplatform, mobiele en web handel oplossings Exclusive navorsing en handel seine om die leier, MIG bank steun innovasies. As gevolg hiervan, MIG Bank is trots die eerste ten volle deursigtig hantering model met 'n vaste mark-ups, wat enige risiko van konflik van belange tussen die bank en die kliënt elimineer loods te wees. MIG Bank is trots om die hoofborg van die outomatiese handel Championship 2011, wat 'n wonderlike geleentheid vir die handelaars om hul Expert Adviseurs toets en om hulle handel vertroue verder te bou. Sekuriteit, tegnologie, analise, ondersteuning, spoed en kundigheid is een van die belangrikste kernwaardes van die MIG BANK. Dit is die rede waarom MIG BANK vennote met Formule Een kampioen en net so Mercedes GP span bied die beste moontlike ondersteuning vir sy bestuurders Michael Schumacher en Nico Rosberg, MIG Bank bied die beste diens vir sy kliënte. Synde die Golden Borg van die outomatiese handel Championship 2011 en die span Partner van Mercedes GP Petronas Formule Een-span, MIG Bank bied 'n spesiale prys vir die suksesvolle deelnemer van die outomatiese handel Championship - 'n 3 dae reis na een van die Formule Een renne van 2012 seisoen. Die rit sal sluit vervoer, verblyf en 'n Paddock Club pas vir die praktyk, die kwalifikasie en die wedloop die keuse berus nie net op die prestasie van die EA, maar ook op die risikobestuur, stabiliteit, konsekwentheid en ander faktore. MIG BANK evalueer beste presteerders en besluit watter EA ontwikkelaar kry die spesiale prys. Vanjaar sal die tweede jaar van MIG BANK bied hierdie spesiale prys wees en dit was mnr Ludwig Rota wat toegeken is hierdie spesiale prys vir die outomatiese handel Championship 2010. MIG Bank SA Adres: 14, roetes die Gouttes Dor 2008 Neuchatel - Switserland Phone: 41 32 722 81 00 Faks: 41 32 722 81 01 www. migbank infomigbankMIG Bank - Forex Broker inligting, gradering, resensies Handelaars Rating: 3 Resensies Nuus Rating MIG Bank lisensies en regulasies: FINMA Trading sagteware: Meta Trader 4 Hoofkwartier: 4, Avenue Douchy, 1006 Lausanne - Switserland MIG Bank is een van die voorste Switserse gebaseerde banke, behalwe bank bied aanlyn valuta handel dienste. Die maatskappy is in 2003 gestig as 'n bank en later begin die verskaffing van 'n belegging dienste. Die brokerrsquos hoofkwartier lê in Lausanne, Switserland. Die brokerrsquos dienste en aktiwiteite word gereguleer deur so 'n groot finansiële reguleerder as FINMA. Die Switserse bank lisensie gee die companyrsquos kliënte ekstra vertroue in hul fondse veiligheid en die brokerrsquos betroubaarheid. Die handel rekeninge met die makelaar begin van 2000 met hefboom bereik tot 500: 1 en neut versprei oor die groot munt pare vanaf 0,5 pitte. Die makelaar bied aan sy kliënte die worldsrsquo gewildste verhandelingsplatform uitvoering maak MetaTrader4, wat is 'n kragtige handel instrument, sodat outomatiese handel en uitvoer handel bestellings in no-time. Die makelaar bied sy kliënte met die beste handelstoestande op die mark en 'n lae en stywe versprei, daaglikse finansiële resensies, tegniese ontleding en nog baie meer nuttig finansiële data. Die brokerrsquos kliënte het die moontlikheid om handel te dryf in 'n gemaklike handelsomgewing sonder handelaar betrokkenheid, requites en enige beperkings op die handel tegnieke en strategieë. MIG Bank Trading inligting


No comments:

Post a Comment